O aplikaci Switchio.mobilePOS

Mobilní aplikace Switchio.mobilePOS = unikátní platební terminál, který zajišťuje zpracování elektronických karet.

Video návody

video je
v přípravě

Instalace a registrace

Připravujeme
video je
v přípravě

Správa aplikace

Připravujeme
video je
v přípravě

Přihlášení do účtu

Připravujeme
video je
v přípravě

Jak probíhá platba

Připravujeme

Často kladené dotazy k mobilní aplikaci Switchio.mobilePOS

MOBILNÍ APLIKACE Switchio.mobilePOS
Unikátní platební terminál, který zajišťuje zpracování elektronických karet.

  1. Co je mobilní aplikace Switchio.mobilePOS?

    Mobilní aplikace Switchio.mobilePOS je unikátní řešení bezkontaktní akceptace elektronických karet. Tato aplikace plně nahrazuje platební terminál.

  2. Pro koho je aplikace Switchio.mobilePOS?

    Mobilní aplikace Switchio.mobilePOS je pro obchodníky, jejíchž zákazníci chtějí platit některou z elektronických karet našich partnerů. Seznam našich partnerů zde

  3. Jaké jsou náklady pořízení aplikace?

    Mobilní aplikace Switchio.mobilePOS je ZDARMA ke staženÍ na play.google.com

  4. Pro která mobilní zařízení je aplikace určena?

    Mobilní aplikace Switchio.mobilePOS je určena pro všechny mobilní telefony a tablety s operačním systémem Android (verze 5. a novější) a s podporou NFC. 

  5. Jak nainstaluji aplikaci Switchio.mobilePOS?

    Instalace aplikace Switchio.mobilePOS  je opravdu velmi snadná: na google.play.com zadejte do vyhledávače název aplikace Switchio.mobilePOS a zvolte INSTALOVAT - aplikace se začne stahovat do vašeho zařízení (rychlost stahování záleží na kvalitě vaše připojení k Internetové síti). Poté můžete do aplikace přejít přímo přes odkaz v google.play.com  INSTALOVÁNO - OTEVŘÍT nebo již přes Ikonku Switchio.mobilePOS  – která se vám zobrazí na pracovní ploše zařízení. 

  6. Jak se zaregistruji v aplikaci Switchio.mobilePOS?

    Nachystejte si prosím vaše IČO, e-mail a heslo, které chcete používat v aplikaci (podmínka u hesla je minimálně 8 znaků). Otevřete si aplikaci Switchio.mobilePOS a zvolte REGISTROVAT. Otevře se stránka, kde je třeba vyplnit všechny kolonky, včetně Názvu terminálu, odsouhlasit Obchodní podmínky a poté zvolte REGISTROVAT.  Na vámi zadaný e-mail přijdou registrační údaje s aktivačním linkem. Můžete použít tento link nebo opsat číselný kód z e-mailu, po tomto kroku je vaše aplikace Switchio.mobilePOS připravena k použití. Stačí zadat přihlašovací údaje, které jste zvolili u registrace a zůstanete přihlášeni. Aplikace tak zůstane neustále připravena k rychlému použití. 

  7. Jsem zaregistrován v aplikaci Switchio.mobilePOS, proč nefunguje akceptace karet?

    Musíte mít platnou smlouvu naším partnerem - vydavatelem Vaší karty. Dále stačí jen počkat, až vás tento vydavatel (náš partner) aktivuje k používání aplikace. Toto trvá v rozmezí hodin až jednoho dne.

    Na váš zaregistrovaný e-mail přijde oznámení o Aktivaci zařízení. Poté jednoduše v aplikaci zvolíte AKTUALIZOVAT KONFIGURACE. Toto tlačítko naleznete v záložce Nastavení aplikace. Tímto krokem je aplikace připravena k akceptaci karet vybraného partnera - vydavatele karet.

  8. Jak se přihlásím ke svému účtu v aplikaci Switchio.mobilePOS?

    Ke svému ověřenému účtu se na každém zařízení (mobilní telefon, tablet) přihlásíte vždy jen jednou. Otevřete si aplikaci Switchio.mobilePOS a zvolte PŘIHLÁSIT. Zde zadejte své přihlašovací údaje, které jste si zvolili při registraci a otevře se vám stránka s výběrem terminálů. Pokud chcete na své IČO přihlásit nový platební terminál (například na jiné provozovně), zadejte název nového terminálu. Dále bude pár sekund probíhat inicializace přístroje (aplikace se načítá, připravuje si prostředí a spouští funkce) a po ukončení této akce zvolte OK. Pokud chcete využívat již stávající terminál, zvolte Nahradit/Vybrat stávající terminál a aplikace (po inicializiaci) nabídne stránku určenou k platbě.

  9. Co znamená záložka Uzávěrky

    Záložka Uzávěrky umožňuje obchodníkům udržovat přehled o transakcích.

  10. Co je NFC (používají se názvy NFC aplikace, NFC čip, NFC reader aj.)?

    NFC je zkratka pro “Near Field Communication”  V podstatě se jedná způsob, jakým váš telefon může bezdrátově oboustranně komunikovat s jiným zařízením ve své relativní blízkosti. Podrobnou specifikaci naleznete na www.wikipedia.org

  11. Jak poznám, že můj telefon podporuje NFC?

    Tuto informaci naleznete v technické specifikaci vašeho zařízení. Vy ji ale můžete snadno zjistit v systémovém nastavení svého telefonu - NASTAVENÍ - BEZDRÁTOVÁ PŘÍPOJENÍ A SÍTĚ - DALŠÍ - a zde by měl být přepínač NFC nebo NASTAVENÍ - PŘIPOJENÍ ZAŘÍZENÍ  apod. Většina zařízení s touto podporou má také na zadní straně logo v podobě písmena N nebo v záhlaví přístroje vedle zobrazení Wi-fi, baterie atd.

     

  12. Moje zařízení (mobilní telefon, tablet) má aplikaci NFC, karta přesto nereaguje. Co mám dělat?

    Výrobci instalují NFC čipy na různá místa. Mobilní telefony je mají převážně na zadní straně asi v polovině přístroje, ale tablety je mohou mít kdekoliv. Doporučujeme přejíždět kartou po zadní straně zařízení (případně přední) a hledat, ve kterých místech na zařízení je NFC čip umístěn. Pokud karta stále nereaguje, může být chyba v čipu karty. V tomto případě se prosím obraťte na svého vydavatele karty.

  13. Aplikace mi oznamuje, že moje IČO je již zaregistrované. Já jsem ale registraci neprováděl. Co mám dělat?

    V tomto případě se prosím obraťte na naši zákaznickou podporu support@switchio.com Tato situace se bude neprodleně řešit.

  14. Chci si pořídit nový mobilní telefon, tablet. Jak mám postupovat?

    Do vašeho nového zařízení si stáhněte novou aplikaci z play.google.com Poté se stačí přihlásit svými přihlašovacími údaji a vybrat terminál. Podrobnosti dále viz Dotaz 14. Co znamená kolonka Název terminálu?

  15. Mobilní zařízení mi bylo ukradeno. Co mám dělat?

    Aplikaci Switchio.mobilePOS nelze zneužít. Samotný terminál na tomto ukradeném zařízení také odstavíte tím, že si terminál otevřete v jiném mobilu či tabletu. Podrobnosti dále viz bod 14. CO ZNAMENÁ KOLONKA NÁZEV TERMINÁLU?

    Nicméně zařízení je registrované a můžete ho zablokovat. V tomto případě si prosím připravte jeho název - naleznete jej také v registračním e-mailu nového zařízení a obraťte se na naši zákaznickou podporu support@switchio.com 

  16. Nepřišel mi potvrzovací e-mail. Co mám dělat?

    Doporučujeme zkontrolovat SPAM složku ve vaší e-mailové schránce. Případně se prosím obraťte na naši zákaznickou podporu support@switchio.com Tato situace se bude neprodleně řešit. 

  17. Nepřišel mi potvrzovací e-mail. Asi jsem ho zadal ve špatném tvaru. Co mám dělat?

    V tomto případě doporučujeme odinstalovat aplikaci z vašeho přístroje. Důležité je, smazat i prozatimní data aplikace. Poté si ji z play.google.com nově nainstalujte. Případně se prosím obraťte na naši zákaznickou podporu support@switchio.com Tato situace se bude neprodleně řešit. 

  18. Mám papírové vouchery, dárkové poukazy. Je aplikace určená i pro mě?

    Ne, není. Aplikace Switchio.mobilePOS je aktuálně určena pouze pro akceptaci elektronických karet našich partnerů. Seznam našich partnerů zde.

Často kladené dotazy k přihlášení ke svému účtu Switchio.mobilePOS

  1. Co je a k čemu slouží on-line účet Switchio.mobilePOS?

    K mobilní aplikaci SmartMeal POS je vytvořeno on-line klientské rozhraní. Vstup naleznete na Homepage www.smartmealpos.cz Každý uživatel má svůj unikátní přístup, který získá registrací a vidí pouze do svého účtu. Zde jsou přehledně vypsány veškeré výpisy a platby, které se provádějí přes aplikaci SmartMeal POS a ostatní údaje. Orientace v tomto administračním prostředí je velmi jednoduchá a intuitivní.

  2. Jak se zaregistruji do účtu Switchio.mobilePOS?

    Pokud jste vydavatel bezkontakních elektronických karet, kontaktujte prosím vnovakova@monetplus.cz

    Pokud jste obchodník - uživatel mobilní aplikace Switchio.mobilePOS, přihlašovací údaje vám přijdou automaticky, do 24hod na váš e-mail po stažení mobilní aplikace Switchio.mobilePOS. V případě že se tak nestane, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu support@switchio.com  

  3. Nepřišel mi potvrzovací e-mail. Co mám dělat?

     Doporučujeme zkontrolovat SPAM složku ve vaší e-mailové schránce. Případně se prosím obraťte na naši zákaznickou podporu support@switchio.com.Tato situace se bude neprodleně řešit.

  4. Jak se přihlásím ke svému účtu Switchio.mobilePOS?

    Vepište prosím vaše přihlašovací údaje, které vám přišly na e-mail a zvolte PŘIHLÁSIT.

  5. Zapomněl jsem své heslo do svého účtu Switchio.mobilePOS. Co mám dělat?

    V tomto případě se prosím obraťte na naši zákaznickou podporu support@switchio.comTato situace se bude neprodleně řešit.